A quale industria appartene un riscaldatore elettricu anti-esplosione?I so vantaghji è cumu mantene?

Riscaldatore elettrico a prova di esplosione, da un puntu di vista prufessiunale, à quale industria appartene?Inoltre, chì sò i vantaghji è e cumpetenze di mantenimentu di stu riscaldatore elettricu?Quessi sò tutti l'aspettu chì vale a pena di pensà è di capiscenu.È per stu tipu di riscaldatore elettricu, hè ancu un aspettu assai basi chì ùn pò esse ignoratu.Dunque, l'editore hà da passà un pocu di tempu è energia per spiegà u cuntenutu di sti aspetti, sperendu à fà tutti alluntanati da u riscaldamentu elettricu a prova di splusioni.U dispusitivu pò andà più luntanu.

A quale industria appartene un riscaldatore elettricu anti-esplosione?

Riscaldatore elettricu a prova di esplosione, deve appartene à l'industria di u riscaldamentu elettricu, principarmenti utilizatu in i lochi inflammabili è splusivi, cusì a so applicazione in l'industria chimica hè relativamente larga.

1. Vantaghji di riscaldatori elettricu a prova di splusioni

1) In cunfrontu cù i riscaldatori elettrici ordinali, hè più sicuru.
2)U tassu di cunversione di l'energia di u calore hè aumentatu, cusì u riscaldamentu hè più stabile, è u riscaldamentu di cunversione pò esse realizatu senza interruzzione.Inoltre, a temperatura di riscaldamentu pò ancu esse aghjustata, cusì hè assai còmuda à aduprà.
3) Sia u risparmiu d'energia sia l'alta efficienza, cusì risparmià energia elettrica.

2. Cumpetenze di mantenimentu di riscaldatori elettrici a prova di esplosione

1)Quandu u riscaldatore elettricu a prova di esplosione hè in usu, ùn deve esse micca materiale infiammabile è splusivu intornu, è deve esse mantenuta una certa distanza di sicurezza per evità di affettà u riscaldatore elettricu.
2)Quandu ùn hè micca in usu in l'inguernu, misure antifreeze deve esse pigliate per evità di congelazione.
3)Se u riscaldatore elettricu a prova di esplosione ùn hè micca utilizatu per un bellu pezzu, u so putere deve esse disattivatu.
4)Se u riscaldatore elettricu ùn hè micca dotatu di fusible, ùn pò micca esse usatu.

Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di post: Jul-28-2022