Chì sò e caratteristiche principali di riscaldatori elettrici

I riscaldatori elettrici sò principalmente u prucessu di cunvertisce l'energia elettrica in energia termica in u prucessu di funziunamentu.Siccomu a putenza di generazione di energia pò generà effetti termali attraversu i fili, assai inventori in u mondu sò stati impegnati in a ricerca è u sviluppu di diversi apparecchi di riscaldamentu elettricu.U sviluppu è l'applicazione generalizata di u riscaldamentu elettricu hè ancu u listessu cum'è l'altri industrii, è seguita una tale regula: da a prumuzione graduali à i paesi in u mondu sanu, da e cità à e zone rurale, da l'usu di u gruppu à e famiglie, è dopu à l'individui. i prudutti sò sviluppati da a distribuzione bassu à livellu altu.

Stu tipu di riscaldatore elettricu pò scaldà a temperatura di l'aria finu à 450 ℃.A so gamma di applicazioni hè assai larga.Bastamente pò riscalda ogni gasu.E so caratteristiche principali sò:

1. Hè non-conductive, ùn brusgià è blast, è ùn hà micca currusioni chimichi è a contaminazione, cusì hè sicuru è affidabile à aduprà.
2. A vitezza di riscaldamentu è di rinfrescante hè veloce, è l'efficienza di u travagliu hè alta è stabile.
3. U cuntrollu di temperatura ùn mostra micca a deriva, cusì u cuntrollu automaticu pò esse cumpletu.
4. A so funzione miccanica hè bona, a forza hè alta, è a vita di serviziu hè longa, chì pò generalmente ghjunghje à parechji dicennii.

Trattamentu termicu:

Tempra parziale o intera, ricottura, rinvenimentu è diatermia di vari metalli;

Formazione à caldu:

Forgiatura di pezzi interi, forgiatura parziale, sconvolgimentu à caldu, laminazione calda;

Saldatura:

Brazing di diversi prudutti metalli, saldatura di varii lame di arnesi, lame di sega, saldatura di tubi d'acciaio, tubi di rame, saldatura di metalli listessi è dissimili;

fusione di metalli:

(Vacuum) smelting, casting and evaporative coating d'oru, argentu, ramu, ferru, aluminiu è altri metalli;

Altre applicazioni di a macchina di riscaldamentu à alta frequenza:

Crescita di un cristallu unicu semiconductor, cuuperazione termale, sigillatura termica di bocca di buttiglia, sigillatura termica di a pelle di pasta di denti, rivestimentu in polvere, implantazione di metalli in plastica.

I metudi di riscaldamentu di riscaldatori elettrici includenu principalmente riscaldamentu di resistenza, riscaldamentu mediu, riscaldamentu infrarossu, riscaldamentu induzione, riscaldamentu d'arcu è riscaldamentu di fasciu elettroni.A diferenza maiò trà sti metudi di riscaldamentu hè chì i metudi di cunvertisce l'energia elettrica sò diffirenti.

1. Prima chì l'equipaggiu di riscaldamentu elettricu cumencia à esse speditu, deve esse verificatu s'ellu ci hè una fuga d'aria in u pruduttu è se l'equipaggiu di u filu di terra hè sicuru è affidabile.Assicuratevi chì tutte e operazioni sò currette prima di apre l'equipaggiu per u funziunamentu.

2. U tubu di riscaldamentu elettricu di u riscaldatore elettricu deve esse inspeccionatu per l'insulazione.A so resistenza d'insulation à a terra deve esse menu di 1 ohm.S'ellu hè più grande di 1 ohm, hè pruibitu di utilizà.Deve esse assicuratu chì risponde à i requisiti di a specificazione prima di pudè cuntinuà à travaglià.

3. Dopu chì u filatu di u pruduttu hè cunnessu currettamente, i terminali deve esse sigillati per evità l'ossidazione.


Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di post: 11-May-2022