Chì sò e tecniche di custruzzione è e norme di ispezione per a traccia di u calore elettricu?

U prucessu di custruzzione di traccia di calore elettricu include i seguenti:

1)Eliminà l'oliu è l'acqua da a superficia di u pipeline in a gamma di l'insulazione termale, è poi appiccicà nantu à a superficia di u pipeline cù una cinta speciale.

2)Involucri a cinta riscaldante autocontrollata vicinu à a superficia di a pipa per facilità u trasferimentu di calore.

3)Quandu si stallanu l'accessori di u cinturione di riscaldamentu elettricu autocontrollatu, una certa quantità di surplus deve esse riservata à u cinturione di riscaldamentu autocontrollatu, chì hè convenientu per mantenimentu è usu ripetutu.U cable calefactoriu elettricu à a valvula, a flange è l'altri equipaghji chì ponu esse rimpiazzati duveranu aduttà un metudu di avvolgimentu speciale per assicurà chì pò esse disassemblatu durante u mantenimentu.

4) Scatola di cuntrollu elettricu, installazione di alimentazione.Dopu chì a stallazione hè finita, a prova d'insulazione deve esse realizata cù un megaohmmetru 500V o 1000V.A resistenza d'insulazione trà u core di a cinta di riscaldamentu è a rete intrecciata o pipa metallica ùn deve esse menu di 2M.

5)U materiale d'insulazione deve esse seccu, è a qualità è u grossu di u materiale deve esse garantitu.L'apparenza hè intacta, l'insulazione hè liscia è compacta, è e cuciture sò strette assemblate.

6) Pulite u situ.

Note:

1) Tutti i tipi di cavi di riscaldamentu elettricu anu requisiti minimi di raghju di curvatura quandu sò stallati è posti.Una curvatura eccessiva dannerà i cavi di riscaldamentu elettricu.

2) I cavi di riscaldamentu elettricu disposti in parallelu longu u pipeline sò generalmente stallati sottu à u pipeline è à un angolo di 45 gradi à l'assi horizontale di a sezione trasversale di u pipeline.Se dui cables calefactori elettrici sò usati, si deve esse posti simmetricamente.

3)Quandu hè stallatu nantu à u cuntinuu, a cinta di riscaldamentu elettricu deve esse avvolta intornu à a parte media è bassa di u cuntinuu, di solitu micca più di 2/3 di l'altezza di u cuntinuu, in generale 1/3.

4)Per u tracciamentu di u calore elettricu di i tubi non metallichi, una foglia di metallu (fogliu d'aluminiu) deve esse incruciata trà u muru esternu di a pipa è a cinta di traccia di u calore elettricu per migliurà l'effettu di traccia di u calore.

5) Quandu si stallanu u cable di riscaldamentu elettricu, hè necessariu di cunsiderà cumplettamente a pussibilità di smontà l'accessori è l'equipaggiu di pipeline per assicurà chì u cable riscaldante elettricu stessu ùn hè micca dannatu.

6) Quandu si stallanu l'accessori, hè necessariu chì anelli di gomma, rondelle, fasteners, ecc. sò cumpleti, stallati currettamente è stretti per impediscenu l'allentamentu o l'acqua chì entra in a scatula.
Chì sò i standard di ispezione per a traccia di u calore elettricu?In particulare, i principali sò i seguenti:

a.Building Standard Atlas "Pipeline and Equipment Insulation, Anti-condensation and Electric Trace Heat";
b.Building Standard Design Atlas "Riscaldamentu di Riscaldamentu Elettricu, Installazione di l'equipaggiu di Riscaldamentu Elettricu";
c."Codice per a Custruzzione è l'Accettazione di Installazioni Elettriche in Ambienti Periculi di Esplosione è Incendiu";
d."Codice per a custruzzione è l'accettazione di l'apparecchi elettrici di bassa tensione";
e.L'apparenza hè intacta, l'insulazione hè liscia è compacta, è e cuciture sò strette assemblate.

Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022