U principiu di funziunamentu di u riscaldatore elettricu è e precauzioni per l'usu

Precauzioni per l'usu di riscaldatori elettrici à aria

1. Prima di riscaldamentu, tutti i cumpunenti pertinenti deve esse verificatu per vede s'ellu sò in cundizione normale.U riscaldatore elettricu pò esse usatu solu dopu chì tutte l'ispezioni ùn anu micca prublema.

2. A tensione di alimentazione deve esse coherente cù a tensione di u riscaldatore elettricu.Inoltre, deve esse cunnessu à u circuitu di cuntrollu currettamente.

3. Tutti i terminali di cablaggio in u riscaldatore elettricu deve esse verificatu per a fermezza è a terra.

4. À a fine di l'entrata di l'aria di u riscaldatore elettricu, un filtru deve esse stallatu per impedisce chì a materia stranera entre in u tubu di riscaldamentu, etc., chì affetterà a vita di serviziu di u riscaldatore electricu è a so funzione di dissipazione di calore.Inoltre, u filtru deve esse puliti regularmente.

5. I terminali di u riscaldatore elettricu deve esse stallatu cù un certu intervallu, in generale micca menu di 1 metru, chì ponu facilità l'ispezione è l'operazione di mantenimentu.

Precauzioni per i riscaldatori elettrici

1. Quandu u cablaggio di u riscaldatore elettricu, u trattamentu di terra deve esse fattu.

2. Se ùn ci hè micca attività media in u riscaldatore electricu, ùn pò micca esse usatu per evitari di brusgià u riscaldatore electricu.

3. Dopu chì u riscaldatore elettricu ferma u travagliu, deve esse rinfriscatu per evitari chì a temperatura restante hè troppu alta è scalded.

Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di Postu: Set-09-2022