A struttura, a stallazione è u funziunamentu di un riscaldatore elettricu a prova di esplosione

L'intruduzioni di un riscaldatore elettricu a prova di esplosione si concentrerà principalmente in trè aspetti oghje: struttura, installazione è funziunamentu.Perchè duvemu intruducelli?Perchè sò assai impurtanti, capiscenu a cunniscenza introduttiva di stu tipu di riscaldatore elettricu, per quessa, duvemu ammaistrà per pudè mette una bona fundazione è amparà altri aspetti di a cunniscenza.

1. Struttura

U riscaldatore elettricu a prova di esplosione include principalmente u tubu protettivu di metallu, a scatula di giunzione, u tubu di riscaldamentu, a flange di cunnessione è a sonda di cuntrollu di temperatura.U coghju esterno di a scatula di junction adopta a struttura di saldatura di piastra d'acciaio Q235-A, è ci sò terminali di cablaggio è sonde di cuntrollu di temperatura in a scatula di junction.

L'elementu riscaldante adotta un filu di riscaldamentu di resistenza di lega, chì hè stallatu in un tubu di metallu, è u tubu hè ancu pienu di filler insulating inorganicu d'ossidu di magnesiu in polvere per avè un megliu rendimentu di riscaldamentu.

2.Installazione

1).Prima di installà u riscaldatore elettricu, leghjite attentamente u manuale è verificate u riscaldatore elettricu per vede s'ellu risponde à i requisiti specificati.Se ùn hè micca, ùn pò micca esse installatu.

2).Installa in cunfurmità cù i requisiti specificati, è fate attenzione à stabilisce u valore di cuntrollu di temperatura di u termostatu à a temperatura necessaria da u mediu di riscaldamentu.

3).Dopu a stallazione, verificate è cunfirmà s'ellu ci hè qualchì prublema o micca prima di mette in usu.

3.Operazione

1).Verificate prima di l'operazione

Verificate a so prestazione d'insulazione, a cunnessione di u filatu elettricu è a tensione di alimentazione per vede s'ellu hè intactu è se u filatu hè cunnessu currettamente.Inoltre, verificate se u termostatu hè prontu.

2).Operazione

(1) Dopu chì tuttu hè verificatu, ùn ci hè micca prublema, accende u putere, è u riscaldatore elettricu pò esse usatu nurmale.

(2) Durante l'usu, un sistema di prutezzione di doppia temperatura deve esse stallatu per assicurà a so sicurità.

Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di Postu: 04-Jan-2023