U principiu di traccia di calore elettricu è precautions di stallazione

1. U principiu di traccia di calore elettricu

Dopu chì u cinturione di riscaldamentu hè alimentatu, u currente scorri da un core à un altru core attraversu u materiale PTC cunduttivu per furmà un ciclu.L'energia elettrica riscalda u materiale conductivu, è a so resistenza aumenta immediatamente.Quandu a temperatura di a striscia di u core s'eleva à un certu valore, a resistenza hè cusì grande chì quasi blucca u currente, è a so temperatura ùn aumenta micca.À u listessu tempu, a striscia elettrica hè riscaldata à a temperatura più bassa.Sistema di trasferimentu di calore.A putenza di u cinturione di riscaldamentu elettricu hè principarmenti cuntrullata da u prucessu di trasferimentu di calore, è a putenza di output hè automaticamente aghjustata cù a temperatura di u sistema riscaldatu, mentre chì u riscaldatore tradiziunale di energia constante ùn hà micca sta funzione.

2. Precauzioni di stallazione per a traccia di u calore elettricu

1)Quandu si mette, ùn scontate micca, ùn porta micca una forza di trazione eccessiva, è pruibisce u martellamentu d'impattu, per evità u cortu circuitu dopu danni à l'insulazione.Durante a stallazione, nisuna operazione di saldatura, elevazione è altre operazioni sò realizate sopra u situ di stallazione per impedisce chì a scoria di saldatura spruzza nantu à a cinta di riscaldamentu è dannu a strata isolante.Assicuratevi chì i tubi o l'equipaggiu per esse tracciatu sò stati testati è puliti, è chì e superfici sò libere di spine è i bordi taglii sò stati lucidati è lisciati.

2)Quandu si mette per avvolgimentu, ùn piegate micca o piegate u cable oltre u raghju minimu di curvatura, chì pò causà a rottura di a struttura moleculare lucale è pruvucà u focu.

3)U cable deve esse vicinu à a superficia di a pipa per facilità a dissipazione di u calore, è u cable deve esse fissatu cù cinta d'aluminiu.U metudu hè: prima sguassate e macchie d'oliu è l'acqua in a strada di u cable, fissà u cable calefactoriu cù a cinta di fissazione, poi mette a copertina cù a cinta d'aluminiu, è infine sguassate è pressu u cable cù un pannu per fà u cable flat è bastone nantu à a superficia di u pipe.

4)A custruzzione di a capa d'isolamentu termale è a capa impermeabile deve esse fatta dopu chì u cable hè stallatu è debuggatu, è u materiale d'insulazione termale deve esse seccu.U materiale d'isolamentu termale umitu ùn solu affetta l'effettu di l'insulazione termale, ma pò ancu corrode u cable cale calefaccia ordinariu è accurtà a vita di serviziu.Dopu chì u materiale d'insulazione termale hè stallatu, a capa impermeable deve esse imballata immediatamente, altrimenti u rendiment di l'insulazione termale serà ridutta è l'operazione normale di u sistema di traccia di u calore serà affettata.

5)A lunghezza di installazione di u cable ùn deve micca più di a so "lunghezza massima permessa", è a lunghezza massima permessa varieghja cù mudelli diffirenti.

6)Quandu u cable schermatu hè cunnessu, u sistema di traccia di u calore elettricu ùn deve micca solu avè una prutezzione di messa à terra affidabile per u sistema di pipeline mediu, ma ancu cunnetta a strata intrecciata è installà una messa a terra affidabile, è u core di filu conduttivu à a fine di u filu. u cable ùn deve micca scontru cù a rete blindata.

7)L'estremità di u cable hè sigillata cù una scatula terminale, è dui fili paralleli ùn ponu micca esse cunnessi per evità u cortu circuitu.

8) A scatula di junction deve esse fermamente fissata à u muru di u tubu per evità u cortu circuitu è ​​u focu.

9)U cable d'installazione deve esse equipatu di un dispositivu di prutezzione di dissoluzione eccessiva.E misure di prutezzione affidabili di dissoluzione eccessiva deve esse stabilite in u circuitu.Un fusible deve esse stabilitu per ogni sistema d'insulazione di u cable di traccia di u calore, perchè u sistema di distribuzione di energia hà funzioni di prutezzione di sovraccarichi, cortu circuitu è ​​perdite.

10)Dopu chì u sistema di traccia di u calore elettricu hè stallatu, a prova elettrica deve esse realizata una per una: verificate a resistenza d'insulazione di u sistema cù un ohmmetru 500V, è a resistenza trà u core di u cable è u filu di terra o u neutru. filu ùn deve esse menu cà 5MΩ.

Jiangsu Weineng Electric Co.,Ltd hè prufessore di prufessiunali di vari tipi di riscaldatori elettrici industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, pudete per piacè sparte e vostre esigenze dettagliate, allora pudemu verificà in i dettagli è fà u disignu per voi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di Postu: Apr-11-2022