A diffarenza trà a traccia di u calore elettricu è a traccia di vapore

Prima di l'anni 1970, l'industria energetica usava traccia di vapore per fà prughjetti antifreeze è di preservazione di u calore.Dopu à l'iniziu di l'anni 1980, dopu à a ricerca è a riforma, a traccia di u calore di vapore hè stata rimpiazzata da a traccia di u calore elettricu.A tecnulugia hè stata migliurata continuamente in a pratica, è hè stata aghjurnata da a traccia di u calore elettricu tradiziunale à a traccia di u calore elettricu di temperatura autocontrollata.

A traccia di u calore elettricu hè una tecnulugia efficace d'insulazione di pipeline è antifreeze.Pò aduprà l'energia di u calore elettricu per rinfurzà u calore persu da u corpu di traccia di u calore in u prucessu di travagliu in u tempu, è ghjucà un rolu in equilibriu è stabilizà a temperatura.Un tali produttu high-tech hè statu largamente utilizatu in diversi campi, cum'è l'ingegneria è l'imprese.U prucessu di riprogettazione richiede finezza è esige operazione di squadra prufessiunale.

In cunfrontu cù l'antica traccia di calore di vapore, a traccia di u calore elettricu hà assai vantaghji.

1. U dispusitivu di traccia di u calore elettricu hè più simplice, ùn ci sarà micca fuga dopu a stallazione, è a prutezzione di l'ambiente hè garantita.

2. High safety, senza periculi ammucciati in u calore elettricu chì traccia u travagliu in tuttu u tempu, un altu coefficient anti-esplosione, è una vita di serviziu più longa.

3. A stallazione di traccia di u calore elettricu richiede assai menu materiale d'insulazione termale cà u traccia di vapore.Ùn ci hè bisognu di stallà pipeline di traccia di calore in l'usu di l'acciaio.Inoltre, salva risorse d'acqua è ùn hà micca bisognu di utilizà assai acqua per sustene l'effettu di l'insulazione termale ogni ghjornu.

4. Traccia di calore elettricu pruduce ancu u calore, è hè assai precisa in u cuntrollu di a temperatura.Pò esse ancu operatu remotamente da u cuntrollu remoto, chì hè un modu di gestione completamente automatizatu.

5. U disignu di traccia di calore elettricu hè assai più chjucu cà u disignu di traccia di calore di vapore, a custruzzione hè più simplice, è u travagliu di mantenimentu hè ancu più faciule d'operare.

6. Traccia di calore elettricu hà assai più altu efficienza di u travagliu è u costu più bassu, chì pò riduce assai u cunsumu.

A traccia di u calore elettricu hè un investimentu una volta.Certi pirsuni pensanu chì l'investimentu iniziale pò esse più altu ch'è quellu di traccia di vapore, chì ùn hè micca costu-efficace.In fatti, in quantu à i costi operativi annuali, a traccia di u calore elettricu costa assai menu di a traccia di u calore di vapore.In generale, dopu à unu o dui anni di operazione di traccia di calore elettricu, a quantità d'investimentu pò esse recuperata cuntendu u costu salvatu.

Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022