Panoramica di l'usu è e precauzioni di u riscaldatore elettricu à l'oliu termale

In questu rispettu, u riscaldatore elettricu di l'oliu di cunduzzione di calore, u seguitu sarà focu annantu à u so usu è e precauzioni, per chì tutti ponu avè una megliu cunniscenza è cunniscenza di stu riscaldatore elettricu attraversu u situ web, aumentendu cusì a quantità di cunniscenze in questu spaziu.Fate più prufessiunale in questu campu.

Riscaldatore elettricu industriale

L'usu è e precauzioni di u riscaldatore elettricu d'oliu cunduttivu di calore, hè un aspettu assai impurtante, u so cuntenutu principali sò:

1. Tutti l'operatori devenu esse sottumessi a furmazione è a valutazione prufessiunale in questa zona, è anu da esse certificati per travaglià.

2. I prucedure di u funziunamentu di u riscaldatore elettricu oliu cunduzzione di u calore deve esse formulate è raghjone.U cuntenutu deve include l'iniziu, l'operazione, l'arrestu è l'arrestu d'emergenza.

3. L'operatore deve uperà u riscaldatore elettricu d'oliu termale in cunfurmità cù e prucedure di u funziunamentu per evitari danni à u riscaldatore elettricu.

4. U pipeline deve avè certe misure d'insulazione, ma ùn hè micca adattatu per esse coperto à a cunnessione di flange.

5. Quandu u riscaldatore elettricu di l'oliu di cunduzzione di calore si riscalda, a valvula di scarico deve esse aperta per caccià l'aria, l'acqua è u vapore mischju, etc., prima di pudè entre in u funziunamentu normale.

6. U traspurtadore di u calore urgànicu deve esse usatu dopu à a desidratazione, è diversi tipi ùn ponu esse mischiati.

7. A superficia riscaldata deve esse pulita è inspeccionata regularmente, è a situazione deve esse arregistrata.

8. Dopu chì u riscaldatore elettricu di l'oliu di cunduzzione di calore hè rivisionatu, deve esse sottumessu à una prova idraulica di 1,5 volte a pressione di travagliu prima di pudè mette in opera dopu à passà a prova.

Jiangsu Weineng Electric Co.,Ltd hè prufessore di prufessiunali di vari tipi di riscaldatori elettrici industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, pudete per piacè sparte e vostre esigenze dettagliate, allora pudemu verificà in i dettagli è fà u disignu per voi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di Postu: Apr-08-2022