Cume i calefactori funzionanu è cumu mantene i riscaldatori d'aria chì funzionanu bè

1. Cumu travaglia u riscaldatore

Utilizendu un campu magneticu alternante, una bobina primaria cù più volte è una bobina secundaria cù menu volte sò muntate nantu à u stessu core di ferru.In questu modu, u rapportu di tensione di input è output hè uguali à u rapportu di giri di bobina, mentre chì l'energia resta invariata.Dunque, a bobina secundaria generà un grande currente in cundizioni di bassa tensione, generendu cusì una grande quantità di calore per u riscaldamentu.

2. Cumu mantene u riscaldatore di l'aria chì funziona bè?

Partemu da trè aspetti per ottene u scopu, in particulare:

1) Aumentà u flussu di l'ingressu di gasu di u riscaldatore d'aria pò rinfurzà u trasferimentu di calore di cunvezione di u riscaldatore d'aria, riducendu cusì a temperatura di a superficia di l'elementu di riscaldamentu elettricu in u riscaldatore d'aria, chì aiuta micca solu à allungà a vita di serviziu di l'elettricu. Elementu di riscaldamentu di u riscaldatore aria, ma riduce ancu l'aria Perdita di dissipazione di u calore di u riscaldatore, ma attente à a vitezza micca troppu grande, ma hà da avè l'effettu cuntrariu.

2) Cambia a carica di a superficia cù altre cundizioni invariate.Ma si deve esse nutatu chì, se a carica di a superficia hè troppu grande, a temperatura di u muru di l'elementu di riscaldamentu elettricu aumenterà, chì riducerà a vita di serviziu di l'elementu di riscaldamentu elettricu in u riscaldatore d'aria.Sè a carica di a superficia hè troppu chjuca, a temperatura di u muru serà troppu bassu, ma hà da diminuite L'effettu di u scambiu di calore di u riscaldatore d'aria, cusì a selezzione deve esse apprupriata.

3) Aumentà a temperatura finale di l'aria in u riscaldatore d'aria hà un certu effettu, ma ùn pò micca esse aumentatu troppu, perchè quandu a temperatura finale hè aumentata troppu, a temperatura di a superficia di l'elementu di riscaldamentu elettricu serà ancu assai. aumentatu, facendu l'elementu generale di riscaldamentu elettricu insopportabile.Cunsiderate a limitazione di a resistenza à u calore di i materiali di l'elementu di riscaldamentu elettricu in i riscaldatori d'aria.


Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di post: Aug-03-2022