Riscaldatore elettricu suluzione guasi internu è mètudu di riscaldamentu

U burnout di u riscaldatore elettricu è u cortu-circuit di u sistema internu di u riscaldatore sò ancu difetti cumuni.Una volta chì u sistema internu hà un difettu di cortu circuitu, s'ellu ùn hè micca eliminatu in u tempu, u sistema internu ùn pò micca guarantisci a qualità è l'usu di i prudutti di pigmentu, è custarà i pruduttori è i fornituri.Causannu enormi rifiuti è affettendu a cooperazione.

Motivi per u fallimentu internu di u riscaldatore elettricu:

Nantu à a macchina di imballaggio di prudutti di riscaldamentu, i cuntatti di l'instrumentu di cuntrollu di temperatura generalmente cuntrollanu l'accensione-off di a putenza AC in u riscaldatore.Quandu a temperatura di u riscaldatore hè più bassu di a temperatura stabilita, i cuntatti di l'instrumentu di cuntrollu di temperatura in u riscaldatore sò cunnessi, è a temperatura di u riscaldatore aumenta.Quandu a temperatura di u riscaldatore elettricu hè più altu ch'è a temperatura stabilita, i cuntatti di l'instrumentu di cuntrollu di temperatura in u riscaldatore sò disconnected, è a temperatura di u riscaldatore scende.

I cuntatti di l'instrumentu di cuntrollu di temperatura in u riscaldatore sò attivati ​​è spenti per assicurà chì u riscaldatore travaglia in un certu intervallu di temperatura.Una volta chì u pruduttu hè soffiatu, l'operatore ùn pò micca ghjudicà s'ellu u riscaldatore hè spento nurmale per via di l'aumentu di a temperatura o u riscaldatore hè spento per via di a mancanza di scollegamentu di u riscaldatore.A causa di l'inerzia termica di u riscaldatore, a temperatura in l'internu di u riscaldatore elettricu deve esse ritardata per un periudu di tempu prima di calà, cusì quandu l'operatore trova chì u pruduttu ùn hè micca qualificatu, cintinara di prudutti sò stati perditi è a qualità di i prudutti. u pruduttu hè affettatu.U dispusitivu di rilevazione di scollegamentu di u riscaldatore elettricu deve esse capace di identificà automaticamente a disconnessione di u riscaldatore è u fallimentu di a disconnessione di u riscaldatore per via di l'aumentu di a temperatura.

Metudu di riscaldamentu di riscaldatore elettricu:

1. Riscaldamentu di resistenza:Questu utilizeghja principalmente l'effettu Joule di u currente per cunvertisce l'energia elettrica in energia termale per riscalda l'uggetti.Siccomu l'ughjettu per esse riscaldatu è l'elementu calefactore sò spartuti in dui parti, i tipi d'uggetti per esse riscaldati sò generalmente micca limitati è l'operazione hè simplice.

2. Riscaldamentu à induzione:Aduprà l'effettu termale furmatu da a corrente d'induzione (corrente di Foucault) generata da u cunduttore in u campu elettromagneticu alternante per fà u cunduttore stessu riscalda.Questa funzione di riscaldamentu pò calà uniformemente l'ughjettu in tuttu è a superficia di a superficia, è pò ancu fà un riscaldamentu locale arbitrariu.

3. Riscaldamentu d'arcu:Aduprate l'alta temperatura generata da l'arcu per riscalda l'ughjettu.A temperatura di a colonna d'arcu pò ghjunghje à 3000-6000K, chì hè adattatu per a fusione di metalli à alta temperatura.

4. Riscaldamentu di fasciu elettroni:A superficia di l'ughjettu hè bombardata da l'elettroni chì si movenu à grande velocità sottu à l'azzione di un campu elettricu per fà u calore.

5. Riscaldamentu infrared elettricu:usendu a radiazione infrarossa per radiate l'uggetti, dopu chì l'ughjettu assorbe i raghji infrarossi, cunverta l'energia radiante in energia di calore è hè riscaldata.Havi una forte capacità di penetrazione è hè faciule d'esse assorbita da l'uggetti, è l'applicazione di u riscaldamentu infrared hà sviluppatu rapidamente.

6. Riscaldamentu mediu:Aduprà un campu elettricu d'alta frequenza per riscalda i materiali isolanti.Riscalda rapidamente, hà una alta efficienza termica, è riscalda uniformemente.

Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di post: ghjugnu-10-2022