Requisiti di cuncepimentu è installazione per a traccia di u calore elettricu

U disignu è a stallazione di traccia di calore elettricu hè una parte impurtante di a so cunniscenza, è hè ancu ligata à l'usu di traccia di calore elettricu.In u disignu è a stallazione, ci sò in fatti certi esigenze, chì ùn deve esse realizatu cecu.Queste esigenze deve esse seguitu, perchè u disignu pò esse raghjone è a stallazione pò esse curretta.

Prima di tuttu, avemu aduprà stampi per capiscenu a cumpusizioni di traccia di u calore elettricu, chì conduce à a cunniscenza è a maestria di a cunniscenza.

I requisiti di cuncepimentu per a traccia di u calore elettricu sò:

1. Per scuntrà i normi di prucessu è i bisogni, i dispusitivi in ​​u sistema di traccia di u calore elettricu deve esse capaci di adattà à l'ambiente circondu.

2. Quandu a variazione di tensione hè di 15% è a variazione di freccia hè 2%, u traccia di u calore elettricu pò travaglià nurmalmente è continuamente.

3. L'unità di riscaldamentu di a traccia di u calore elettricu deve esse fattu di plastica cunduttiva, a guaina esterna deve esse fatta di materiale anti-corrosione, è ci deve esse una strata di schermu.

4. L'identificazione di u sistema di traccia di u calore elettricu deve esse standardizata, u livellu di a prova di esplosione deve risponde à i requisiti currispondenti, è a temperatura massima di l'esposizione deve risponde à i bisogni di u disignu.

5. I materiali utilizati in u tracing di u calore elettricu è i scatuli di junction di putenza deve risponde à i normi è passà a certificazione currispundenti, perchè a qualità pò esse garantita.

I requisiti di installazione per a traccia di calore elettricu sò:

1. A traccia di u calore elettricu deve esse cupertu cù foglia d'aluminiu, è u filu di traccia di u calore deve esse stallatu in diagonale sottu à u pipeline.

2. U stessu circuitu di traccia di u calore deve esse usatu per u ventu, u pipeline di drenaje di condensate è u pipeline di u prucessu di traccia di u calore elettricu, è u listessu hè veru per u strumentu.

3. A prestazione d'insulazione di u traccia di u calore elettricu deve esse misurata, è a misurazione deve esse realizata di novu prima di a trasmissione di energia;dopu à a trasmissione di u putere, u currente di partenza, u currente di corrente è u putere in tempu reale deve esse misuratu.

4. S'ellu hè un prughjettu dissimulatu, u locu specifichi è i dati di a scatula di putenza, dui, tri-via, è a fine scatula di sigillatura di ogni circuitu deve esse chjaramente marcatu, cusì chì si pò esse facirmenti inquired durante u mantenimentu.

Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd hè un fabricatore di professione di vari tipi di riscaldatori elettrichi industriali, tuttu hè persunalizatu in a nostra fabbrica, Se avete qualchissia dumande, sentite liberu di vultà à noi.

Cuntattu: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Mobile: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Tempu di post: Jul-12-2022