Autoregulazione cù output adattabile
Diversi intervalli di temperatura
Classificazione di output orientata à a dumanda
Alta resistenza chimica
Nisuna limitazione di temperatura necessaria (impurtante in l'applicazioni Ex)
Facile à stallà
Pò esse tagliatu à longu u rotulu
Cunnessione da cunnessi plug-in
U riscaldatore di traccia WNH hè utilizatu per a prevenzione di a congelazione è u mantenimentu di a temperatura nantu à i vapuri, tubi, valvole, etc. Pò esse immersi in fluidi.Per l'usu in ambienti aggressivi (per esempiu in l'industria chimica o petrochimica), u riscaldatore di traccia hè rivestitu cù una giacca esterna speciale resistente chimicamente (fluoropolimeru).
1.Are u fabbrica?
Iè, simu fabbrica, tutti i clienti sò più cà benvenuti per visità a nostra fabbrica.
2. A traccia di u calore autoregulante hà bisognu di un termostatu ?
Ancu s'ellu hè chjamatu "autoregulante", u cable ùn si accende micca o spegne completamente.Dunque, ricumandemu chì un regulatore o un termostatu di qualchì tipu per esse usatu cù stu tipu di filu di riscaldamentu
3.Can tracce di calore toccu stessu?
Attenzione: Per i riscaldatori di traccia di serie di watt custanti (HTEK, TEK, TESH), ùn permettenu micca chì a parte di riscaldamentu di u riscaldatore di traccia si tocchi, attraversà o si sovrappone.
4.Chì temperatura vene a cinta di calore?
I nastri di calore venenu in parechje lunghezze è fabricazioni diverse.I nastri di qualità megliu utilizanu un sensoru termale incrustatu in a cinta per accende u prucessu di riscaldamentu una volta chì a temperatura scende à circa 38 gradi F (2 gradi C).Istruzzioni di u fabricatore sò furnite nantu à u pacchettu nantu à cumu installà bè a cinta.
5.Quantu calda hè a cinta di calore autoregulata?
I cinturi di calore autoregulati ùn sò micca assai caldi per quessa chì ùn sò micca utili per unfreeze pipes.In fatti, si deve esse stallati nantu à i vostri pipi assai prima di u primu freeze.I novi cinturi di calore autoregulati si accenderanu quandu a temperatura hè sottu à 40 à 38 gradi